Het einde is in zicht... - Reisverslag uit Barbados, Barbados van ElodieNafa - WaarBenJij.nu Het einde is in zicht... - Reisverslag uit Barbados, Barbados van ElodieNafa - WaarBenJij.nu

Het einde is in zicht...

Blijf op de hoogte en volg

24 Juni 2014 | Barbados, Barbados

Hoi Hoi daar ben ik weer met een nieuwe blog en ook gelijk mn laatste.. Precies over 2 weken zal ik weer thuis zijn, ongelofelijk! De tijd is zo snel gegaan ik kan het gewoon niet omschrijven!!
Afgelopen weken heb ik weer ontzettend veel gedaan. Mn reis naar New York was het hoogtepunt, wat een avontuur zeg! Weer alleen het vliegtuig in en dit keer geen paradijs eiland dat je staat op te wachten maar een mega grote stad!! Wat heb ik mn ogen uit gekeken daar zeg, ik voel me normaal al best klein maar het rondlopen in New York met al die giga gebouwen was niet normaal! Het was heerlijk weer en ik heb super veel gezien. Het eerste weekend heb ik veel rondgelopen en toeristische dingen bezocht zoals het vrijheidsbeeld, Wall street, St Partrick kathedraal, vele winkelstraten, Staten Island, the Empire State building, 9/11 memorial, central park en nog veel meer wat allemaal terug te vinden is op mn facebook bij mn fotos! De week zelf was mega interessant, ik mocht helpen op Caribbean Week in New York wat werd georganisseerd in het Hilton hotel Times Square. Ik mocht met alle directeuren praten van alle grote bedrijven die te maken hebben met het Caribisch gebied, ook heb ik vele business meetings bij kunnen wonen en als afsluiter op de vrijdag een knallend feest; 'RUM & RHYTHM'. Het feest had een heerlijke Caribische sfeer, lekker veel eten, drank en muziek! Ik moest niet zo heel veel werken dus ik kon ultiem genieten van het in New York zijn!! Dat heb ik dan ook echt gedaan, met name het shoppen is daar helemaal geweldig. Ik had al 5 maanden niet meer geshopt omdat het hier gewoon te warm is om te gaan shoppen en omdat er niet echt leuke winkels zijn .. Dit was dus een hemel die voor me open ging in New York! Times Square was mijn favoriet, super druk en levendig! Wat wel grappig was, op een dag liep ik het hotel uit rond 10 uur savonds en ik was zo verbaasd dat het nog licht was (aangezien het op Barbados om half 7 al donker is) .. Wat bleek.. Het was donker maar door al die lichten en borden leek het net overdag.. zo heftig is het dus!! om 2 uur snachts lopen er nog zooooveel mensen rond, ongelofelijk, echt een stad die nooit slaapt zoals ze zeggen! Het tweede weekend heb ik rondgelopen in Brooklyn en ook weer in Manhattan, echt heel veel gezien!! Na 10 dagen was het weer tijd om naar huis (Barbados) te vliegen, waar ik naar uit keek want ik miste mn paradijsje, New York is een super stad maar 10 dagen was genoeg. Back in Barbados ging mn chille leven weer verder, heerlijk naar het strand, surfen, feesten en chillen. Een combie wat nooit verveelt! Verder zijn al mn school en bedrijfs opdrachten af en ben ik klaar om naar huis te gaan! Ik geniet nog maximaal, nog een paar dagen werken en ultiem genieten van mn vrije dagen! Ik kijk er weer naar uit om naar huis te gaan want ik mis veel mensen in Nederland! Ik hoop dat jullie van mijn verhaaltjes hebben kunnen genieten en bedankt voor alle leuke berichtjes die ik heb ontvangen, helemaal super dat jullie zo geinteresseerd zijn, top!! Een dikke kus voor iedereen en TOT SNEL!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Barbados, Barbados

Internship Barbados

-

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2014

Het einde is in zicht...

30 April 2014

Dominica & Barbados - Kris, Mama & Celine

26 Februari 2014

Update!

04 Februari 2014

Januari alweer voorbij!

20 Januari 2014

Paradijs!

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1436
Totaal aantal bezoekers 7085

Voorgaande reizen:

15 Januari 2014 - 08 Juli 2014

Internship Barbados

Landen bezocht: